środa, 3 kwietnia 2013

Prolog.



- Dziękuje panu, to dla mnie wielkie wyróżnienie .
Odłożyła słuchawkę, była naprawdę szczęśliwa. Starała się o te prace od miesięcy, a przed chwilą się dowiedziała że ją zdobyła.
- Mamo, mamo ! - krzyknęła Marta i zbiegła do salonu w którym sprzątała jej matka .
- O co chodzi skarbie ? - spytała .
- Dostałam te pracę !
- To bardzo dobra wiadomość. - powiedziała, było widać że nie jest zadowolona .
- Mamo, co się stało ? - spytała swej rodzicielki .
- Kochanie, ty nadal nie rozumiesz? Nie będę cię widziała przez ponad 4 miesięcy, bo tyle chyba trwa ten sezon, tak ?
- W styczniu będzie konkurs w Polsce tam się spotkamy przecież, a mamy jeszcze przecież coś takiego jak kamerka internetowa :) .
- Och już dobrze dobrze, masz rację. Przecież nie będę tu sama, jest jeszcze ciocia Aga i wujek Stefan.
-Wiem jak jest ci trudno po stracie taty, mi też go brakuję. - spojrzała na matkę ze łzami w oczach. - Dziękuje ci że mnie zrozumiałaś, to dla mnie bardzo ważne. Mam już przecież 24 lata, i chyba już czas najwyższy zacząć pracować w swoim zawodzie .
- Rozumiem cię córeczko, jestem z ciebie naprawdę dumna . - uśmiechnęła się do niej i ją przytuliła .
Trwało to przez jakieś dwie minuty, kiedy już przestały obie płakały .

*

- Spakowana ?! - spytała się pani Danuta córki .
- Tak mamo, za chwilę zaniosę torby do samochodu i możemy jechać na lotnisko .
Usiadła na krańcu łóżka w swoim pokoju, spojrzała na swoje cztery ściany.
- Czas spełniać swoje marzenia. Ta praca wiele zmieni w moim życiu, mam tylko nadzieję że skoczkowie nie będą mnie zbyt bardzo zamęczać. - powiedziała do siebie po cichu .
Wiedziała że tak nie będzie, przecież będzie ich psychologiem.
Wstała, jeszcze raz spojrzała na swój pokój .
- Tak, teraz zaczyna się nowy rozdział w moim życiu .



________________________________________
Prolog pisałam około 30 minut.
Proszę o szczere komentarze, uwagi co do stylu pisania . Mi to bardzo pomoże :)
Pierwszy rozdział postaram się dodać w weekend.


6 komentarzy:

  1. Jakby co to ja 93dori93 ;p Mam być szczera? Ok ! Co do stylu to jak na prolog jest dobry. Na początku zabrakło trochę opisów myśli bohaterki ,żebyśmy mogli ją bardziej poznac ,no wiesz jej charakter itp. Później zaczęłaś to troche stosować. Zaintrygowało mnie to ,ze ona ma 24lata . Nie mam pomysłów z kim chcesz ją połączyć! Ale przez to jestem bardziej ciekawa ,a to przecież oto chodzi ;) Życze weny i pozdrawiam !;) (val-di-fiemme2013.blogspot.com)
    PS. Witaj w świecie skocznych blogów ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Moniko!!!
    Dziękuję za komentarz u mnie!!
    Ale przejdźmy do rzeczy. Po części Dorota się już wypowiedziała. :)
    Widać, że pisałaś je w pół godziny, a wiesz dlaczego, bo są błędy.
    Nie są to błędy ortograficzne, tylko znaki polskie takie jak ą czy ę niekiedy były źle wstawione.
    Za nim wyślesz tekst, sprawdź jeszcze przy okazji ;)
    Jak na prolog nie jest źle, będę tutaj wpadać by zapoznać się z historią!

    Pozdrawiam i życzę weny!
    http://milosci-nie-oszukasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za twoją opinię . :)
    Postaram się wyeliminować te błędy w pierwszym rozdziale, te o których mówiłaś ty i Dorota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog mi się podoba, pomysł na opowiadanie również. Jestem ciekawa jak rozwinie się fabuła. Pozdrawiam. :)


    be-my-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie, z chęcią będę zaglądała tu częściej. :)
    P.S. Mam nadzieję, że posłuchasz powyższych rad. Na prawdę Ci się przydadzą :)
    http://just-give-me-a-reason.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń